Mod de lucru pentru ExchangeOnline POS
In cazul in care achizitionati o licenta ExchangeOnline pentru un punct de lucru existent (Locatia 1) si un ExchangeOnline POS (ce cuprinde licenta ExchangeOnline si imprimanta fiscala FTP550T) pentru un punct de lucru nou (Locatia 2), atunci puteti evita orice intrerupere a activitatii in Locatia 1, parcurgand urmatorii pasi:
- Depuneti documentatia la Ministerul de Finante pentru obtinerea numarului de ordine pentru noua imprimanta fiscala achizitionata in cadrului ExchangeOnline POS;
- Cu numarul de ordine obtinut, se fiscalizeaza noua imprimanta fiscala la Locatia 1 si continuati activitatea la Locatia 1 cu noua imprimanta fiscala (in locul celei vechi).
- Depuneti memoria fiscala a imprimantei vechi la Ministerul de Finante;
- Imprimanta veche (a carei memorie a fost depusa la MF) se vinde inapoi catre distribuitorul de la care ati cumparat-o, sau se vinde direct inapoi catre importator (Danubius Exim SRL);
- Ne anuntati ca ati rezolvat punctele 3 si 4 de mai sus, ne comunicati numarul seriei fiscale a imprimantei vechi, iar noi trimitem o documentatie catre Danubius pentru ca acea imprimanta sa fie reavizata cu avizul ExchangeOnline;
- Ridicati imprimanta de la Danubius Exim (care din acest moment este avizata pentru ExchangeOnline);
- Fiscalizati imprimanta ridicata (la punctul anterior) pentru Locatia 2 si incepeti activitatea.